Fredag - Sol

Åhh vad det är underbart väder ute, det piggar verkligen upp en när det är soligt och varmt ute :)
Och ikväll är det grillfest hos Fredrik :) Perfekt väder fick vi! Jag vet inte vilka som kommer riktigt men men, det blir säkert roligt! Men jag funderar på vad jag ska ha för kläder för att ha jeans blir nog för varmt :P

Igår var jag i Skövde med Tove, vi köpte skor. Efter drog vi till min bror och Fia :) Alla åkte till max och käka
Sen efter Skövde följde Tove med till Mölltorp för att ta årets första dopp(i Sverige), kan sammanfatta att det var lite kyligt :P

Nu ska jag gå ner till affären för att köpa kött och sallad för ikväll
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0