Fredag - hemmadag

"Oxen 20/4 - 21/5

Dagshoroskop - fredag 2 maj

Du kanske föredrar att hålla dig i bakgrunden idag, vilket kan vara nog så klokt på många sätt. Framöver verkar du gå mot en stärkt ekonomisk position."



Jag titta igenom min dator nyss, hitta denna texten:

Haha, Måste bara berätta om den helgalna festen hos Maria i går kväll!! Christian spydde ner hela mattan och sen halkade Pettersson i spyan och började gegga i det. Evelina kom för att kolla vad som hade hänt men då stoppade Ted henne och föreslog att dom skulle gå och dricka lite med Jenny. Bobo däckade redan klockan 20:00 så mamma och Anders ritade en massa penisar i hans ansikte.
Jag började ragga på mamma men blev totalt dissad när hon började strula med Anna (Toves mamma). Då gick jag fram till Maria för hon vad den enda som dög. Vi gick till Emma Almqvist för att köpa kondomer av henne. Men Sofia hade redan köpt alla, så vi fick vara utan. Kvällen slutade i tragedi för Simone, Sören hade ringt polisen som körde i väg henne eftersom Hanna hade anklagat henne för att ha antastat Johanna.

(Ta fram din mobil och slumpa fram namnen på din kontakt lista.
Fyll i dina namn och se vilken kul fest det blev för alla.)

Idag har jag och pappa deklarerat! Duktigt :) På tal om att vara duktig så städa jag och mamma bilarna igår!
Nu ska jag till affären. Jag skriver säkert mer ikväll!
Adjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste också deklarera.. men det blir ju inte av :S

2008-05-03 @ 13:00:24
Postat av: tove

det var jag innan

2008-05-03 @ 13:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0