Fredag - 21 dagar kvar till student

Nu är det fredag igen :) Så snart bär det av till Tibro för klassfest. Fast jag ska dock inte följa med ut på krogen eftersom det är fest imorgon, så nu sitter jag och väntar på Karlsborgsborna att de ska hämta mig. Jag har även varit i Skövde idag. Pamela liftade till Skövde också. När vi var vid trafikljusen vid högskolan ( rött ljus, jag stod still) blev jag påkörd i bak, hon satt och pillade med mobilen så hon åkte lite långt så hon kom in i min. Efter det mötte jag upp Jonas, Asp och Sofia i Skövde. Jag och Fia drog iväg för att köpa present till Tove och kolla på kläder. Hitta en studentklänning :) Nu ska jag bara fixa ett bra linne till och ett par leggings, så är det klart sen :P När vi var klara åkte vi till Jonas och Fia där jag fick en present :E (picknickkorgen jag önska mig). Tack, sötnosar :)

I veckan har det annars inte hänt så mycket faktiskt. Jag har mest tagit det lugnt och laddat inför den hyseriska veckan som kommer vara nästa vecka.

Nu ska jag åka
Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi, varse :)

2008-05-23 @ 23:57:53
Postat av: Tove

aaah du överlevde!!:D:D

2008-05-24 @ 11:23:01
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0