Stackars Therese :(

Årets sämsta prov är gjort! Har inte haft så dåligt sen engelskan i 6:an
Det är historia provet vi snackar om nu. Fick 18,5. Gränsen för G gick vid 18. Mensom sagt man kan inte ligga på topp jämt. Klassen tyckte iaf att det var kul att jag inte fick MVG som vanligt iaf :P  Fast jag visste att jag skulle få jätte dåligt på det, för jag öva inget. Eller jag lärde mig kungalängden sen sket jag i resten.

Som tur var lektionen efter fick vi tillbaka samhällsprovet som jag fick 33/35 MVG! Då blev man lite pigg igen. Men jag är verkligen inte sugen på att plugga längre. Och speciellt inte om Sveriges stormaktstid. Men jag ser mot den ljusa sidan. Är nästa vecka kvar. Veckan efter det är det påsklov. Veckan efter det så drar jag iväg. Tänkt att det bara är 3 dagar som vi är i skolan kvar! Härligt, är inte i skolan på 6,5 vecka. Som ett sommarlov ungefär, det är inte helt fel faktiskt :P

Idag har det varit middag hemma här med Jonas och Fia. Trevligt :)
Färska räkor och vitlöksbaguette som vanligt på fredagar. Så underbart gott är det!

Imorgon bär det av till Karlstads universitet :) Får se hur det är där uppe. Det som är surt är att alla vill att jag inte ska läsa där utan att jag ska söka till Skövde. Visst, det vore skönt att slippa studielån. Men samtidigt vore det skönt att flytta en bit och lära känna nytt folk och även att flytta hemifrån.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Tove

å nej STACKARS dig emelie, som är så omtyckte att alla vill att du ska läsa i skövde så du inte lämnar de. jag menar det verkligen. Stackars dig!! ;)

2008-03-07 @ 22:22:23
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: emlajs

stackars therese? O.o
flytta inte, dumma människa! skövde är nära och behagligt vart man än bor :)

2008-03-12 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0