Söndag

Dags för ett nytt inlägg. Igår vad jag hos Jonas och Fia, tycker om att vara hos dom :) Vi kolla på YouTube och sen drog vi och hadla. De passa på att göra det när de hade en bil hos sig. Vi var bland annat på plantagen, de köpte en massa grejer. Sen när vi kom hem så plantera vi blommor/växterna. Det blev finemang ;) Tur att jag kommer och hjälper er. Jag, mamma och pappa har pratat lite idag om vi ska bjuda hit de på middag på fredag. Så nu får ni inte boka in något på fredag ;) hihi. Vi prata om att jag ska till Karlstad på lördag och kolla på univetsitetet på lördag. Jonas tycker inte det är någon bra ide att jag söker dit och flyttar dit, eftersom jag kommer så långt bort från honom då. Han tycker det är bättre om jag söker till Skövde istället. Haha ;) "Jonas, kan inte du komma och spela lite tv-spel med mig? Snälla Joonas" haha, två som kommer att fatta iaf ;D

Har precis kollat på "så ska det låta" Mamma och pappa hade spelat in det. Jag såg det hos Jimmy och Johanna i fredags också, men jag hörde inte ett dyft av det eftersom alla snacka så jäkla högt.
Annars tidigare idag har jag storstädat mitt rum. Jag har dammsugit (överallt, jag flytta på sägen och massa grejer) skurat golvet och dammat hela rummet. Jag tvinga mamma att hjälpa mig att damma. Eftersom det var mamma och pappa som tvinga mig att städa så jäkla noga.

Jag kolla lite vilka som ska vara med denna säsong av "så ska det låta". Blev glad när jag fick se att förra säsongens favoriter (Bröderna Rongedal) skulle vara med denna säsongen. Även Robert Gustavsson ska vara med!

Jag ska nog börja läsa boken som vi ska läsa i svenskan, "alkimisten", idag. Det är många som har sagt att den är jätte bra. Får bara hoppas att även jag tycker det! Den ska vara utläst tills på torsdag. Men eftersom jag inte kan läsa på onsdagen, så ska jag ha läsa ut den på tisdag. På onsdag är det studentfest (100 dagar kvar till studenten) Roligt. Kan blir så att jag blir kvar i Skövde, men jag ska höra lite hur de andra ska ta sig hemmåt. Förfesten blir iaf hos Eve :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Föresten detta inlägg är skriven på mormors bärbara dator (somhon snodde på sitt jobb eftersom den ändå skulle slängas). Blir antadligen denna jag får med mig till Thailand, pappa tyckte att den dög.

Farväl!


Kommentarer
Postat av: Jensa

Hej Emelie. Karlstad kan jag rekommendera, det är en skön stad. Hoppas att resan blir trevlig! / Jensa

2008-03-03 @ 15:21:41
URL: http://filmjolk87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0