Påsklov

Fy satan, detta är vad mitt påsklov kommer att bestå utav. Just nu känns det inte så gött att åka iväg.


Det som jag har fått för att ta igen:

2 engelska bok (plus att jag har en innan som jag ska läsa)

Instuderingsfrågor till 6-7 kapitel i samhäll + ett prov väntar

5 sidor instuderingsfrågor i historian + ev ett prov väntar

3 häften i svenskan ska läsas

naturprov när jag kommer hem

och projektet ska nästan vara klart innan jag åker


Jag har gjort klart samhällen nu iaf, jag ska alldeles strax börja med historian. Mitt huvud är tungt nu känner jag. Sova på soffan funkar med det är inte allt för skönt :P

I fredags plugga jag när jag kom hem från skolan och sedan var jag, mamma och pappa i Skövde för att se "Grymt" den var jätte bra :)
Lördags så plugga jag och sedan drog jag  iväg till Skara för att se på "Romeo och Julijan" med Fia och Linda. Sen efter åkte vi hem till fia för att sjunga singstar
Igår var jag med Jonas och Fia vi gjorde väl inte så jätte mycket. Jag plugga på dagen och sen tittade jag och fia på film.
Och idag åkte jag hem från Skövde och satte mig och plugga.
Imorgon och på onsdag ska jag vara på praktiken så är jag ledig hela nästa vecka. Ska även vara med Tove och Engel imorgon. Hoppas att jag kan vara med och öppna imorgon så jag slutar tidigare :)

Vet inte riktigt vad som händer senare i veckan. Men på lördag blir det ju iaf god påskmat :) Mormor är ju hemma vid påsk i år så då lagar hon en del. Mums :)


Nu är det för övrigt vara 10 DAGAR kvar till jag åker iväg :)


Nu ska jag börja med historian.
Tjing


Kommentarer
Postat av: Tove

och jag ska få testa all denna påstådda goda maten ;)

2008-03-17 @ 15:36:59
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

jajemen :P

2008-03-17 @ 18:19:30
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0