Min måndag

Kom precis hem från Vårdcentralen, jag fick väl inte ut så mycket av det, förutom en 40 minuters väntetid innan jag kom in till doktorn. För att konstatera att det var nog bara för att jag var på dagis, Och´jag får inte anväda nässpray på ett halvår. Hur fan ska jag klara det på morgonen när det är som ett lock så jag inte kan andas oavsett hur hårt jag blåser ut näsan. haha. Han tog iaf ett bakterieodling för att var säker att det inte var någon bakterie.

Sen efter drog jag upp till pappa för att hämta honom, men han var seg så var där i 20-25 minuter. Sen lät jag han köra hem. Det skulle jag ALDRIG gjort. Eftersom jag tycker om att kolla på lumpare (som alla nog vet i det här laget) så ser pappa det och tycker det är skitkul med att börja tuta på varenda jävel som han ser ( kan säga att det var många lumpare som fick sig ett tut) när de vänder sig om pekar pappa på mig. Sen när han kör hem sitter han och kör sicksack (jag säger att han ska sluta, nej då, då gör han mer). Finns det en tävlig för världens töntigaste pappa? Min pappa skulle iaf platsa perfekt i den tävligen! haha

Nu måste jag se till att börja lästa alkimisten.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Jonas

HAHAHAHAHAHAHAAH Pappa äger så hårt :D

2008-03-03 @ 19:29:28
Postat av: Tove

HAHAHA håller med Jonas;)
varför får du inte använda nässpray?

2008-03-03 @ 22:29:06
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: emlajs

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA DIN PAPPA ÄR SKÖN XD

2008-03-04 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0