Min Helg

I fredags var Fia och Jonas här på middag. Vi käka räkor och vitlöksbröd som vanligt på fredagar. Det blev att kolla på så ska det låta.

Igår blev det att gå upp tidigt för att åka till Karlstad. Skolan verkade fin :) Fast var inte mycket folk som var där för att kolla på skolan. Trodde att det skulle vara mycket folk. Det jag blev lite besviken på var att man inte fick se eller lyssna på vad programen syssla med. Utan det var bås och sen så fick man om man ville gå en rundtur för att se på de olika rummen. Men det var ju tomt överallt. Men men, det var fint iaf :)
Efter vi var klara på skolan drog vi för att äta något och sen för att gå på IKEA. Hitta mycket bra saker. Så nu funkar min lampa i taket som gick sönder för 2 veckor sen. En skrivbordsstol blev det också, massa skön! Några ramar och lådor blev inköpta också. Så nu är allt uppsatt och uppplockat. Så idag har jag hållt på hela dagen med att städa för att lådorna ska få plats. Men bra blev det iaf :)

Jag har ångest inför mitt projektarbete. Jag måste komma igång med det nu! Har nästintill inte gjort något. Och jag vill vara klar innan jag åker (om 2,5 veckor) det kan jag ju glömma att jag kommer hinna. Isf får jag sitta hela jäkla lovet med det.

Det slog mig att det bara är 3 dagar jag är i skolan tills jag åker! Fast sen är det ju 6 praktikdagar också. Men inte allt många! Undra om jag kommer missa 80-talsfesten?

Hmm, hej  då!


Kommentarer
Postat av: Tove

80-tals festen?

2008-03-11 @ 18:02:39
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0