Innan resan börjar

Tove trodde att jag skulle vara så nervös att jag inte skulle somna igår, men Tove jag har nyheter.... det gick nämligen jäkligt bra att somna igår faktiskt, somna direkt. Var nämligen inte något nervös. Inget pirr i magen! Det hade inte gått lika bra för den andra honan i familjen (mamma pratar jag förstås om). 

Men att inte haft något pirr i magen förut, har nog taggat min mage extra mycket för nu har jag förbannat mycket PIRR i magen. Jag kommer nog inte att kunna käka någon frukost med min mage, tyvärr.

Nu måste jag gå iväg och packa det sista! Lagom att göra det nu, 40 minuter innan jag ska åka.
Hej då Sverige!

Kommentarer
Postat av: Tove

haha attans du;) tur att vi inte satsa pengar;)

2008-03-28 @ 14:36:06
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie (bloggägaren)

Satsa pengar på vad?

2008-03-28 @ 16:04:43
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0