Imorgon

Imorgon bär det av till Thailand, spännande spännande!
Jag tror att jag har packat det mesta iaf. Är lite småsaker som jag ska packa ner. Tänkte inte skriva så mycket.
Imorgon går tåget från Skövde 07.47 från Skövde. Sen skriver jag någongång när jag har kommit till hotellet.
Om ni är intresserade att kolla på bilder kan ni titta på min billdagbok: www.quartz.bilddagboken.se


Jag fick böckerna idag, hitta hur smarta vi mot Skövde hållet är:
"Siba, Skövde
Tjej(16): Min nya telefon stänger av sig då och då.
Siba-personal: Du kan reklamera den.
Tjej: Va, vadå, vad får jag för det?
Siba-personal: Antingen en reparerad telefon eller en ny.
Tjej: Vaddå, ska jag bara säga något bra om telefonen då?"
haha, you go girl!

Nu ska jag försöka sova, får se om det går eller inte.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0