Bra dröm inatt ^^

Angående förra inlägget tjata Tove på mig att det var så synd för mig när det var "surt att ingen ville att jag skulle flytta". Så jag tänkte förklara varför det var surt. Jag mena nämligen att det var surt eftersom man inte kan diskutera om det, eftersom alla tycker skövde så lutar det alltid åt ett håll. Så det är ojämt mellan dessa. Jaja, strunt samma. Du som fattar vad jag menar bra för dig. Och du som inte fattar; synd för dig! ;)

Idag är det torsdag. Det betyder att det är exakt två veckor tills det blir Thailand för min del! Sista skoldagen imorgon! 
Jag är lite putt på engelskaläraren. Fråga henne igen vad jag skulle göra: hon hade inte kollat på det utan då bestämde hon att jag skulle läsa en bok extra. Så jag ska läsa två engelska böcker när jag är där. Och en hel bok extra tyckte jag allt var att ta i. Men hon kommer säkert glömma att jag ska göra det ändå.
Sen har jag fortfarande inte fått uppgifter i historia eller samhäll, även om jag har påmint honom 2 gånger tidigare. Så idag sa jag till honom en trejde gång. Sen på sista lektionen påminde jag honom igen. Han fråga om jag inte lita på honom att han skulle komma ihåg det. Jag svara ett ärligt svar; Nej. Jag har ju sagt till honom  två gånger tidigare så vem säger att han ska komma ihåg nu?

Imorgon ska jag på musikal "GRYMT" med mamma och pappa
lördag blir det musikal igen, vi ska dra till Skara för att se den som Idas klass har satt ihop. Och efter vi varit där ska vi dra hem till Fia och jonas för att dricka och köra singstar för fulla munnar. Sen blir det till att sova där. Så det blir nog en bra helg :D
Sen antar jag att påsklovet blir fullt med kompisarna innan jag åker!

Orkar inte dkriva mer nu
Farväl

Kommentarer
Postat av: Tove

du ska leka med miiig då:E på lördagen, för vi har en plats över till dig ;)

2008-03-14 @ 15:19:34
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0