Ännu en dag

Nu sitter jag här igen. Skönt att ha internet på rummet vill jag lova. Slipper man gå ner till lobbyn och stressa där nere. Men jag blir lite putt att jag inte kan gå in på bilddagboken. Det är därför jag inte slänger upp några bilder där. Men jag kanske slänger upp bilder här. Men det blir nog inte så ofta :P

Idag var vi på Nai Horn (strand), Det var riktigt varmt. Jaglåg i skuggan men jaghar blivit röd ändå. haha. Fast jag tror att jag blev det i vattnet. Det var 29 grader i vattnet. Men det svalka en allt när man hade legat och solat ändå ;)

Nu är jag riktigt trött. De tvingar ju upp en vid runt sju varje morgon. Så det tar en del energi också när man är i värmen.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit coolt! Jag vill se bilder, många!!

2008-03-29 @ 22:17:14
URL: http://2008bymalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0