5 dagar

Fråga inte varför jag sitter kvart över 3 på natten och skriver ett inlägg. För det vet jag inte ens själver :P`
Jag kom hem från Fredrik nyss, Johanna var också med. De är allt bra för goa och söta de där två :) Felet är bara att vi är så föbannat lata (ni två vet vad jag menar). haha! Men kul har vi iaf!

Imorgon (eller idag om man anser det) så är det påskafton! Imorgon kommer mormor, morfar, Jonas och Tove hit (Fia kanske kommer en stund men ska till sin farmor sen). Först ska vi nog fika, det goda som blev bakat idag. Bakade fasen 3 kakor idag! Och alla blev kalasgoda! Tyckte jag iaf ;) Sen efter blir det väl prata och slöa sig. Och sen blir det så småningom påskmat! Mums, jag har riktigt längtar till påskäggen. Det är två år sen jag åt dom!!! De borde vi inför på julbordet också tycker jag!

Jag tycker att det är lite få som kommenterar här.

Jag blir allt lite besvikna på er. Jag vill ju att kommentarerna ska flöda omkring! Så nu får ni se till att kommentera! Det är bara Tove som sköter sig!

Vad händer annars i Emelie Olssons underbara värld som ni bara längtar efter att läsa? På tal om att längta på att läsa beställde jag tre böcker igår. Två stycken tjuvlyssnat (L)och sedan beställde jag "män som hatar kvinnor", det är en deckarserie ( De andra heter "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson. Fast kan ju glömma att läsa den det närmaste seklet iaf. Jag har forfarande inte ens börjat på mina fantastiska engelskaböcker. Blir antadligen till att fuska med att kolla på internet, annars kommer jag aldrig hinna.


 

Ursäkta mig men jag orkar inte skriva mer just nu. Ska upp "tidigt" imorgon.

Adjö


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har första tjuvlyssnat, de är så roliga.. Jag vet vad du menar med kommentarer så nu tänker jag kommentera till dig hela tiden (tills du skriker "Neej inte mer.." Moahaha.. Du kommer gråta och lära dig att man ska vara försiktig med vad man önskar) Förlåt! Jag är trött och har redan ätit upp halva mitt påsk ägg med godis.

2008-03-22 @ 11:34:56
URL: http://2008bymalin.blogspot.com
Postat av: Emelie

haha
Jag ser fram emot att läsa dinakommentarer, Malin! Hlt klart!!

2008-03-23 @ 03:38:39
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Tove

du berätta för mig ockå, faaast iof, det kansek inte var det su syftade på, men ändå^^ höhöhö

2008-03-23 @ 17:56:33
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

Japp, du vet också ;)

2008-03-23 @ 21:39:42
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Linda

baka du bara 3 kakor.. d va snålt :P
men du kunde ju sagt till att du bestälde böcker för då kunde ja ju beställa en som mamma ska få i fördelsedagspresent..

2008-03-24 @ 00:09:40
URL: http://clothe.blogg.se
Postat av: Emelie (bloggägaren)

haha, jag hade ingen aning om att du skulle ge en bok till din mamma, annars hade jag sagt till innan :P

2008-03-24 @ 11:27:13
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0