28 april

Jaha då har man äntligen kommit fram. Det har varit långa två dagar. Jag vet inte hur länge jag har suttit och väntat på olika saker. Men sånt är det. Kom in på hotellrummet vid 13.30 ungefär idag. Jag la mig på sängen och somna som en stock i några minuter. Sen var det dags att packa upp väskan.

Det är varmt och jäkligt fuktigt. Om man bara sitter still på en stol blir man svettig av all fukt. Det kom en minibuss och hämta oss på flygplatsen. Herregud, vad människorna kör! Och att det är vänstertrafik gör det ju värre för oss. Men jag kan säga att de har stora brister inom körningen.
De ligger och balanserar på flaket. Ibland kan det vara flera som ligger på kanten av lastbilen. Mopedera kör som attan, både bilar och mopeder kör i minst 100km/h.
Ja, jisses amalia.

På flyget försökte jag lista ut vilka som enbart bara åker till Thailand för flickorna. Det är nog en hel del.

Jag vet inte hur det kommer bli med bilddagboken, jag kom nämligen inte ut på den alldeles nyss. Men jag kommer med stor sannolikhet att försöka igen innan jag lägger mig.

Här är klockan 22.16 Jag är jätte trött. Sovit på tok för lite på dessa två dygn!
men först ska jag ut på balkongen!

Ha det bra. Skriver imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0