1 vecka kvar

Sitter vid datorn, historiaböckerna ligger uppslagna framför mig också. På något sätt drar sig uppmärksamheten mot datorn istället för böckerna. Hur kan det komma sig?
Jag har snart gjort klart hälften av historian, det går bra mycket segare än samhällen. Historian är mycket jobbigare och krånligare.

Igår måla jag det blåa och det vita på tavlan också. Nu är det lite ljusblått, läpparna och det svarta kvar. Men det är ju dock mycket svart att måla. Igår när jag sluta måla hade jag färg i ansiktet, armarna, kläderna och i håret. Jag målar så fint, inte alls utanför ;P

Idag ska jag bort till Fredrik, Johanna och Jimmy. Ska även dit imorgon, fast innan blir det bakning och lite sånt. Gött att ha när det är påsk, så man kan bjuda de som kommer hem till en :P
Tove ska förövrigt hem till mig på lördag och käka mat. Eftersom hennes mamma och syster övergav henne i år. Jag får ge igen från förra året ;)

Nu ska jag snart iväg för att laga mat, är hungrig ;p

Hej

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 18:59:53
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0