Söndag - trött

Igår gick jag brevid för första gången med hemtjänsten. Ska gå brevis idag.
Jag är jätte trött, jag är inte sugen på nått längre. Denna helgen har verkligen inte varit något roligt, förutom i fredags då jag var med Fredrik, Jimmy, Johanna :) Men annars har hela helgen inneburit jobb(gå brevid) eller plugga. Plus att man måste ha ett vis betyg för att få det betyget i kursen sätter ju inte mindre press precis. Blä. Provet är samhäll och det har jag imorgon.

Men jag tyckte ändå att det gick bra igår på jobbet. Fast jag hade en lågprofil i arbetsrummet och lät damerna sköta snacket :P De klara det med bra utan mig :P hehe

På tisdag blir det utgång med klassen och kompisar. Bara 10 dagar kvar till studenten på tisdag. Känns jäkligt gött faktiskt. Fast klassen kommer jag ju säkert sakna men inte det andra, tror jag. Iaf inte vissa lärare :P hehe

Hade ju fest förra lördagen. 19-årsfest för mig och Tove. Vi hade det hos mig som vanligt. Eftersom Toves grannar inte är så festsugna :P Mina har inget att säga till om :P
Men jag hade iaf roligt, och de andra med (iaf vad de har sagt till mig ;)

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Suck. Skulle nog behöva kvällen för att klara MVG:et imorgon
men jag får lösa detta ändå! Jag ska klara det, jag måste!

Ha det gött


Kommentarer
Postat av: Tove

haha jag läser som en kratta. där du skrivit gå brevid i parantes läste jag bli gravid. då blev jag snopen och fick läsa om det. haha

2008-06-03 @ 19:43:37
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0