Söndag - jobb jobb och åter jobb

Jag är trött. Har precis kommit hem från jobbet. Att jobba kväll är skönt allt. Men det kändes tungt att åka till jobbet efter den dåliga och stressade dagen igår. hehe. Men ikväll gick det som att skära en varm kniv genom smör.
Igår efter jobbet firade vi mamma som hade fyllt 49 år i tisdags. Jonas och Fia ville vara med när vi gav presenterna. Hon fick en stegräknare och en sladdlös liten damsugare (hon önska sig det).
Idag var den första dagen jag fuskade, åt cheescake :P Gott var det

Jag kommer inte på något och skriva mer är så trötter. Jag skriver imorgon efter jobbet, för jag har kort dag imorgon.
Lycka till imorgon Linda!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0