Onsdag - jobb, jobb, jobb

I måndags drog det igång med sommarjobb, hemtjänsten i Karlsborg. Än så länge känns det bra, fast just nu är jag trötter. Jag har jobbat två dagar i rad, fått gått upp klockan 6. Man blir trött :P Fast idag jobbar jag kväll så jag har fått sovmorgon idag.
Imorgon är jag ledig och ska förhoppningsvis inte göra något speciellt mycket. På fredag blir det också jobb (kontaktperson), då vi ska dra till Örebro för att gå på Marieberg och Ikea ;) Ska blir roligt!
Och sen jobbar jag lördag-måndag.

I måndags efter jobbet drog jag in till Skövde. Jag, Jonas och Fia skulle köpa paket till mamma. Vill dock inte skriva vad det är ifall mamma läser. Och i måndags drog jag även igång med bantning. Och på kvällen var det äntligen dags för sex and the city-filmen. Den var bra, en riktigt gråtfilm :P

Jag ska snart sätta igång med att laga mat. Jag har inte riktigt bestämt än vad som ska serveras, trist att laga till sig själv. Men jag kommer nog komma på något gott som man kan käka.


Hoppas ni har det bra
Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0