Onsdag - hmm

Idag har jag kollat på olika Wii nintendo. Jag skicka lite länkar till Jonas, men eftersom jonas är så kass orka han inte titta på dom förens imorgon :P Men men, får se vad han säger imorgon om de jag skickade till honom.


"Två damer ~70 går på stan. Båda har basker. Dam 1 har rullator.
Dam 1: Du springer ju ifrån mig!
Dam 2: Du måste snabba lite på stegen, annars håller man sig inte ungdomlig!
Dam 1: Jaha, är du så ungdomlig då?
Dam 2: Jaa, jag motionerar ofta. Och så köper jag ju mina kläder på Hennes och Mauritz!
Dam 1: Jamen då förstår jag varför du klär dig som en tant. Det är ju på det där Onoff alla köper sina kläder nu för tiden!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0