Tisdag - sovmorgon imorgon

Idag har jag jobbat (7-13). Jag var klar precis klett och drog hem. Jag prata med pappa och åt hallon. Sedan när jag skulle duscha slängde jag arbetsbyxorna på stolen, då hör jag "donk". Ett ljud som absolut inte ska komma från ett par shorts, jag kände i fickorna och fiska upp en bilnyckel. Jo, det i min hand låg jobbets bilnyckel. Klant!Det var bara att få på sig byxorna och bege sig upp till Karlsborg igen. När jag hade lämnat in bilnyckeln och skulle bege mig hemmåt, kom jag lagom till broöppningen. Jag kan säga att jag ogillar denna broöppning väldigt mycket nu för tiden. Att sitta i den 3-4 gånger varje dag man jobbar är inte precis något roligt. Och denna gången var den i över 20 minuter. Könpå andra sidan var ända bort vid CarlJohanskolan. Mycket bilar. Surt!

Men när jag stod där i broöppningen hörde jag något ganska intressant. I den nya Batmanfilmen spelas skurken inte mindre än av Heath Ledger. Var det inte han som dog? (Och precis när jag skriver detta börjar reklamen för filmen på tvn framför.) Men när var det han dog? Det var väl ganska längesen nu? När spelades Batman filmen in? Men kan ju inte säga att han är precis fager i filmen iaf:


Ha det bra
Hej

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt med broöppning! :D Han dog i januari, 20+ där nånstans. 99% säker iaf :P

2008-07-25 @ 16:35:18
URL: http://fiun.blogg.se/
Postat av: emelie

han hann faktiskt spela in den filmen innan han dog, och påbörja en annan. den andra filmen skulle visst skrivas om nu så att heaths karaktär skulle bli scizofren och johhny depp skulle spela hans andra jag, eller något sådant :P

2008-07-29 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0