Tisdag - resturangbesök

Som det står i rubriken var jag på resturang. Jag, jonas, Sofia, mamma och pappa. Det gick väl sådär med min GI-mat då kan man säga. Jag drack en cola ligth(som jag får), jag åt även Chicken satay(som jag också får, men sen blev det lite ris till det (FÖRBJUDET!). Och sen blev det ju inte direkt bättre med den där friterade bannanen med glass till efterrätt. Det behöver jag inte ens skriva förbjudet inom parantes ;P

"Två små pojkar ~5 är med sina föräldrar på ICA och står och tjafsar i kassakön om vad de har och inte har.
Pojke 1: Du har ingen brandbil i alla fall!
Pojke 2: Nä, men du har ingen Batman!
Pojke 1 (skriker): Nä, men du har i alla fall ingen bajskorv i dig!!!
Pojke 2 (ser skamsen ut): Nä... Det har jag ju inte..."

Usch, jobb imorgon. Inget vidare! Så dags att lägga sig nu. Så man kommer upp vid 6 imorgon. Suck!

Ha det bra
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0