Tisdag - music

Jag längtar tillbaka till Thailand just nu. Till havet, det varma havet med de vackra stränderna. Mmm, mys. Men det skulle ju inte sitta fint med att åka med någon annan denna gången ;P

Idag bär det av till Skövde när mamma och pappa kommer hem från jobbet. Vi ska köpa husfärg (blev de färgerna jag tyckte :E ) och sen tycker jag att vi ska kolla på cykel också. Sen ska mamma och pappa åka till Josefa och hälsa på henne på sjukhuset, men jag drar och hälsar på Sofia istället ;)

Jag läste i SLA att man har gjort test om att prata i mobiltelefon och köra rattfull(0.5promille). De undersökte när de hände flest olyckor. Det var faktiskt när man prata i mobiltelefon, även när de hade handsfree. Så jag ska nog inte prata i telefon mer närjag kör. haha.

Ha det gött
Nu ska jag hämta gamla kort från när vi var små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0