Tisdag - manamana

Idag är jag ledig. Skönt efter man har jobbat 7 dagar i sträck. Det har ju varit så jäkla varmt, inte alltför roligt att städa hos någon annan i den värmen som varit. Eller att ducha någon annan. Igår fick jag föresten bajs på mig. Det skvätta upp på tröjan. hahaha. Som tur var fick jag låna en tröja av hans fru. haha. Lite pinsamt dock. Men jag ringde mamma och fråga om hon kunde åka hem för att hämta en tröja till mig. hehe. Men ändå snällt av hans fru att jag fick låna en tröja av henne, hehe. Inte allt för roligt att få en bajsexplosion på sig. haha

Hörde att Madonna skulle ta en paus. Men jag menar såpass gamal som hon är, enpaus? När ska hon isf komma tillbaka, när hon är 60 bast eller? hehe, knasigt.

Idag har jag klippt mig, blev nöjder :) Efter stack jag ner till Johanna för att prata lite. Ska nog dit senare också. Och efter ajg varit hos Johanna gick jag upp och hälsa på Fredrik också. Sen när jag  kom hem hämta vi den gröna bilen eftersom vi satt på drag på den idag.

På torsdag blir det KUSTEN!! Jag längtar, ska bli så otrligt gött att dra ut med båtén för att fiska makrill. Det blir dock bara jag och pappa som åker. Men säg tillom du vill dra med ;P

Ha det gött
Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0