Tisdag - igen

Glömde föresten en sak. Jag har ju gjort mina tackkort till studenten själv. Vilket jag gjorde klart igår. Och idag när mamma kolla på de la hon märke till ett fel... Jag (smartskaft) har skrivit: "Tack för uppvakningen vid min student!" Jag har glömt ett T! Som om de ligger avdäckade hela tiden eller nått! Haha, jag får försöka trycka in ett t.

Haha, fast jag kom på att jag hade skickat iväg ett med mamma till Josefa som ligger på sjukhus. Jäkligt snyggt att det står "uppvakningen" till henne då. haha, jaja så kan det vara, när man bestämmer sig att skriva tackkorten när man är trötter. DOH!

Jaja, nu SKA jag gå och lägga mig
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0