Söndag - trött

Känner att det inte blir mycket skrivet här. Tror det är för att jag jobbar mycket. Jag är jätte trött. Men nu så kände jag att det var dags igen, oavsett om jag är trötter efter en dag på jobbet. Idag har dagen gått segt idag, jag är i Mölltorp. Jag måste säga att jag tycker bättre om att jobba i karlsborg, det blir inte lika mycket åkande fram och tillbaka på 49:an.

I helgen har det inte hänt så mycket eftersom jag har jobbat hela helgen. Men i fredags efter jobbet åkte jag in till Tove för att vara med henne. I onsdags var jag i Skövde, jag hitta ett sån armlänk jag önskat mig länge (men eftersom jag inte fått nått fick jag ta saken i egna händer och köpa mig ett sånt).
Just nu sitter jag lugnt och stilla i soffan i stora rummet och skriver. Ska strax börja kolla på Ghost Whispers som jag spelade in i torsdags :) Sedan ska jag nog kolla på The Ring 2, som jag spelade in i fredags. Jag var så jäkla trött i fredag (vilken var ganska självklart iom att jag inte kunde somna efter jobbet, och sen skulle upp vid sex för en ny arbetsdag). Så jag gav upp, kolla på introt iaf. Och det var nog lika bra att jag gav upp det, för jag somna direkt när jag la huvudet på kudden. Det var skönt vill jag lova!

Imorgon och på tisdag är jag ledig, SKÖNT! Jag ska noginte göra så mycket faktiskt. Jag och Fredrik kanske ska jämföra våra scheman och se om vi kan samåka flera dagar. Annars ska jag nog inte göra så mycket faktiskt. Jag ska nog höra med Linda om vi ska hitta på något men det beror på hur pigg jag är ;) hehe

Jag tittar lite på tjuvlyssnat, hitta en som var rätt söt:
"Det är lång kö på ICA och en kassörska ropar efter förstärkning i högtalarna.
Kassörskan: Petter till kassa fyra, Petter till kassa fyra.
Efter cirka en minut kommer en gubbe ~80 fram till kassan med sin varukorg.
Gubben: Vad ville ni?
Kassörskan (tittar frågande på gubben): Vad menar du?
Gubben: Ni ropade på mig.
Kassörskan ser ännu mer förvirrad ut. Gubben går bort till varorna och irrar omkring ett tag. Till slut kommer han tillbaka till kassörskan.
Gubben (till kassörskan): Jag kommer tillbaka senare, jag ska bara handla klart först."

Ha det bra
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0