Måndag - klockan tickar

Jag vet inte om jag har missat något men när rakade Carina Berg av sitt hår? Det måste ha varit någongång i maj, men då slogs jag av en tanke, "när var melodifestivalen"? För då hade hon ju inte rakat iaf.
Undra vad Luuk sa när hans tjej rakat av sig håret. Och inte för att låta knäpp, men jag tycker allt att tjejer/kvinnor ska ha långt hår. Även om hon nu passar bra i rakat. Men nää, jag har kvar mina åsikter om att i att kvinnor inte sa ha rakat.





Idag har jag inte direkt gjort något, förutom att jobbat. Dagen har gått kalasfort, fast jag jobba ju iofs bara till kl 13 så det är ju inte så farligt. Men man blir trött ändå :P Just nu kollar jag på sex and the city, Carrie beställde nyss in "Den massiga chokladkakan", vilken jag direkt tänkte på efterrätten på balen. Den underbara efterrätten. Åhh, jag skulle villa ha en sådan just nu, det skulle vara mumsigt :P Ni som åt den skulle ha förståt! Men nu känner jag att  tröttheten börjar komma och jag ska bege mig till min säng, till mitt duntäcke, med turtels.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Fia

Berg snaggade sig i "Berg flyttar in", då hon var hos Martin Stenmarck. :P Otippat va? :P Btw tycker jag att hon passar skitbra i snaggat :E

2008-07-22 @ 21:20:08
URL: http://fiun.blogg.se/
Postat av: Emelie (bloggägaren)

Jo, hon passar bra i det :) Hon har ju rätt starkt ansikte.

Men samtidigt tycker jag nog att tjejer inte ska ha snaggat ;)

2008-07-22 @ 23:01:11
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0