Fredag - jobb

Igår var det en stressig kväll på jobbet. Vi var en man kort igår. Så man kan ju sägaatt vi fick jäkligt mycket arbete under kvällen. Jag hade 4 papper på kvällen. Och sen var det en som inte mådde bra, så det tog 30 minuter extra där, så när vi var klara där skulle jag varit på 3 besöket efter den personen. Så det var bara att skynda sig så man hann. Jag var klar när jag skulle, men det var ändå 21.45 och då skulle jag in och rapportera på haganäset. Men jag blev nöjd att jag klara det så bra ändå. Som tur var  larmade ingen iaf, för det var jag som fick ha larmet igår, eftersom de andra två skulle till Mölltorp.

Jobbat måndag, tisdag, onsdag, torsdag.
Ledig från haganäset idag, men jobbar på annat håll.
Jobbar lördag, söndag, måndag
Tisdagen är efterlängtad ;)


Men nu ska jag inte sitta här och skriva länge. Nu ska jag ta påmig kläder och se till att åka, så jag inte kommre försent.
Hoppas du har det bra
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0