The Man Who Sold The World

Usch, idag har jag extremt tråkigt. Har inget att göra. Eller jag har saker som jag bör göra. Men jag har inget att göra som jag vill, hehe.
Linda är i Borås, Engel är i Varberg, Tove är med Oscar, Jimmy håller på att packa osv.  Så nu sitter jag här, ensam och övergiven. Suck, pappa går mig på nerverna idag också.
Jag har lyssnat på 70-tals musik hela dagen, visst verkar jag ha roligt?

Jag hade nog världens mest knäppaste dröm i natt. Den var så knäpp att jag inte ens kommer att berätta vad som hände. haha.

Kom nog på hur min skräckscen som vi ska skriva i svenskan ska handla om. Gäller bara att börja, den ska ju vara klar på torsdag.

I fredags var det Kåren som gällde. Var djungeltema, några som var utklädda, fanns bla en baloo. Jag kolla på "Juno" igårkväll, den var lite smårolig. Inte fel på den. Ikväll ska jag tvinga mamma och pappa ha en filmkväll! Antadligen kommer de somna lika fort som vanligt.
Städa även mitt rum lite igår, men det var ju såklart ingen som märkte, så de har hållt på att tjata att jag ska städa mitt rum hela dagen idag. Väldigt upplyftande!!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: lindaaaaa

stackare.. du kunde ju fått följa me om du ville:P
juno den ska vi no me se nån da hehe..

2008-01-27 @ 18:14:09
URL: http://clothe.blogg.se
Postat av: Emelie (jag)

hehe okej ^^
Du är snäll du :)

2008-01-27 @ 18:21:45
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Tove

men du sa ju senast i tisdags att jag absolut inte fick se JUNO :P daaah.
Vart ska jimmy?

2008-01-27 @ 22:48:12
Postat av: Emelie (jag)

Ja, men annars skulle jag ju få vänta till påsk innan jag fick se den ;)
Han ska inte åka någonstans, han ska flytta.

2008-01-27 @ 23:05:18
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0