Ska vi skaffa barn?

Ja! nu var det dags för ett till inlägg.
Jag har inget att göra och Fia sa att jag skulle göra ett! Så som "svägerska" är jag snäll som lyder henne!

Helgen som gått känns det som om jag inte gjort något. Även om jag har skrivit på ett avtal med kommunen, kollat på x antal filmer, hälsat på Hanna i hennes nya lägenhet (onej, jag är inte alls sugen på att flytta hemifrån, suck, känns som alla flyttar hemifrån nu), varit på bio för att efter gå till kebabhouse och sitta och prata där i flera timmar (föresten så vet jag och Oscar vad som finns innanför den bortersta personaldörren, HA!), jag har även plockat undan alla mina julsaker och hjälp pappa med att ställa upp alla kartonger på vinden. Helt utan att det kosta några större skador, visserligen blev mitt ansikte mossad av en kartong när jag skulle upp för stegen men det är en annan historia ^^

Vi har även bestämt vilket hotell det blir i Thailand. Trådlöst nätverk! Gött. Bara en bärbar dator som fattas. Men det fixar sig alltid på något sätt. Har planer så att det ska fixa sig :P

Laserdome, någongång vid vecka 7. Hoppas vi blir ett gäng bara. Skulle vara kul om de flesta kom hem från alla högskolor!!! Oja, detta är en uppmaning! :P

Imorgon är det redan måndag igen. Åter en dag med saker att göra som jag bara skjuter på hela tiden! Jag är nog världsbäst på att skjuta upp saker!
Imorgon är det iaf  tänkt att jag ska:
praktiken
ringa om kontaktpersonböset
ringa min nästa praktikplats
ringa till laserdomet för att fråga hur många man kan vara totalt
ringa biblioteket om att jag vill låna om min bok (om det inte går får jag åka till tibro för att lämna in den)
börja med projektarbetet
måla det gula på tavlan

Och nu är det några saker som jag glömt skriva också :S

Men nu ska jag kila iväg.


Kommentarer
Postat av: Gorgar

inte för att det stod ngn annan stanns än i rubriken. skaffa många barn för det är bra för sverige

2008-01-13 @ 23:28:05
URL: http://ettstyvtproblem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0