Livet är en fest

Jag sitter och funderar på om man kan hitta på lite olika uppmaningar till tumble-spelet (det där med klosar), men jag kom på att jag kunde ju skriva här och be er lämna någon kul uppgift! Så det tycker jag att ni ska göra!
Jag har bestämt att det iaf ska vara lite mer ringa, för det var roligt. Sen lite mindra kramar/pussar.

Hmm, blir eventuellt studentfest imorgon. Jag har inte riktigt bestämt om jag ska följa med. Det blir säkert skit kul om jag följer med. Men samtidigt är jag extremt trött och känner för en lugn kväll. Om det inte blir studentfest så ska jag till Jonas och Fia.

Jaja, nu är det många som har skaffat blogg. Alltid kul att läsa om man inte gör något annat :)

Usch, är otroligt trött idag. Har nästintill legat i sängen hela dagen sen jag kom hem från skolan. Jag måste se till att lägga mig tidigare. Men jag är ju nästan lika trött när jag vaknar som jag var när jag la mig (om inte ännu tröttare), vet inte om att jag drömmer hur mycket som helst. Igår natt drömde jag bland annat om att jag hade bensinkrig (WTF!? hur vanligt är det?)
Och i natt drömde jag att gatan brevid hade protest och uppror mot min familj så man ser från vårat hus en massa banderoller och sen hade det även två flygande läktare(Kanske kommer på marknaden snart??) När jag ser att de börjar gå med alla banderoller så börjar jag springa till garaget och lägger mig uppe på ett skåp mellan en jäkla massa madrasser för att de inte ska hitta mig. Men sen när jag ligger där så kommer jag på att jag måste till mitt rum för att gömma mina brända filmer. Så jag går till mitt rum men allt folk står utanför så att jag börjar krypa och sen gömmer jag filmerna.
Sen lite senare så drömde jag att jag var vid något hus som var uppe i ett träd. Sen gräver jag upp någon från min familj (mamma om jag inte minns fel?) för att människorna som hade uppror mot oss hade grävt ner mamma. Så när jag gräver upp mamma så släppts någon tants ande ur graven. Sen kommer det en bil med en man i och det var tydligen tantens son. Så han lova att inte säga något till de som gjort uppror mot vår familj.
hahaha, helt puckade drömmar med andra ord! Skulle vara kul att drömtyda sina drömmar. Skulle väl komma fram till jätte otäcka säker. haha

Kollade på familjen är värre idag, den var faktiskt ganska rolig :)



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe psyk dröm :P
du kanske har sömnapne. såg ett program på tv om d..

2008-01-18 @ 23:17:50
URL: http://clothe.blogg.se
Postat av: Emelie (jag)

Nej nej, här andas det normalt om natten ;)

2008-01-20 @ 17:17:30
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0