Klockan är 21,09

Jaha, då var det dags för mitt andra inlägg för dagen som jag sa förut att jag skulle skriva, hehe. Det dök precis upp i mitt huvud vad fasen jag skulle skriva men jag babblar väl något onödigt vetande om mig ;)

Jag kan ju ta upp vad jag vet som händer i veckan, kan dock tillägga att det inte är mycket inplanerat
Tisdag - Praktik. Och en tripp till skövde med mig själv. Jonas ville att jag skulle göra honom sällskap och handla. Fast han ville egentligen nog bara ha skjus ;) Sen på kvällen har jag och Linda bestämt att det blir promenad :P
Onsdag - Sista praktikdagen på Mölltorpsskolan :( Jag skulle lätt kunna vara där i ytterligare 8 veckor.  Efter det ska jag vara med Tove. Vi ska ha bröllop, "I do!"
Det är väl så långt som jag har planerat. Ska även jobba någon dag också.

Mamma vill att jag ska lämna in bilen på besiktningen nästa måndag. Men jag vet inte, för jag har min första praktikdag på dagiset just den dan. Pinsamt att be om att få gå tidigare första dagen. Och sen för att det är ju så jobbigt. Ja, jag är lat!

Idag har jag varit jätte trött hela dagen. Jag sov inte alls mycket i natt. Jag kunde inte somna förens klockan var 3. Och vakna igen vid 6. Och under de timmarna så drömde jag som vanligt väldigt mycket. Först drömde jag att jag var och bada med tre kompisar. Och det blev något missförstånd så att jag inte kom upp onvanför ytan utan det blev svart (antar att det skulle vara medvetslös). Sen när jag återfår drömmen så går jag kring i mölltorpsskolan med en bruten höger arm. Men jag kom aldrig till sjukhuset utan jag gick runt och höll upp min arm hela dagen. (haha) Och jag minns även att jag var så orolig inför Thailand eftersom jag antadligen skulle få gips och det skulle ju bli så fult med solbrännan.
Sen när jag vakna upp kände jag på mina armar och jag hade ont i höger arm (precis där jag hade brutit armen. Jag funderar på hur det blir att man har ont när man vaknar, om man har det i drömmen. För en gång när jag blev skjuten(låret) i sömnen, vakna jag av när skottet träffade benet. Antadligen för att jag hade skitont just precis där jag blivit skjuten, jag höll med båda händerna över låret och när jag återfick mitt medvetande och lugnat ner mig (jag hade ju trots allt blivit skjuten!) kontrollera jag om det verkligen var en dröm eller inte, (hahaha). Men det måste ju vara något med muskelsammandragningar eller något med nerverna. Jaja, det är väldigt konstigt. Och jag antar att jag bara svamlat runt nu och att ingen kommer förstå vad jag skrivit. Ungefär som när jag börja prata om att lampljuset försämrades när jag koncentrera mig på tvn med Jonas, Karl och Fia.

Nää, nu tror jag att jag ska kolla på en film. Det blir invincible idag tror jag.
http://www.filmtipset.se/film/invincible/44883.html där kan ni läsa om den ;)
Jag har även fixat mina filmer idag! Jag kan faktiskt vara riktigt duktig ibland :)


"Nu är det dags att säga hej då!
Nu är det dags att säga adjö
Nu är det dags att säga good bye
Nu är det dags för alla att gå
HEJ DÅ!"

Kommentarer
Postat av: Tove

Du drömmer alltid, jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar längre:/

2008-01-21 @ 22:48:06
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie (jag)

haha, jo jag vet. Varje natt. Denna natten till idag också. De är så jäkla knäppa så jag minns de ;)

2008-01-22 @ 07:44:03
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0