Fredag

Mår bättre idag. Så det blir utgång idag, på kåren. Blir säkert roligt. Det är djungeltema där idag.
Drar till Skövde när jag har duschat och sånt. Bilen in, gött att slippa kolla på dåliga busstider. Sen lämnas bilen kvar i Skövde, nattbussen hem för min del. Härligt. Slipper jag lämna in den på besiktningen på måndag, det jobbet utför Jonas!

Fick min lönerapport för i julas idag, 7080 kr är ju inte fel att få extra, plus att jag får 1200 för att jag är kontaktperson också. Jag kommer bli rik inom en snar framtid! Yes, tänk när jag inte går i skolan och kan jobba massor. Låter inte fel ;)

Fick tillbaka min debattartikel i svenskan idag. Gillar inte min lärare. Fick G+, jag skulle ha fått mycket mer tyckte jag ;)
Jag hade fått fel på: "Pojkarnas kläder är oftast mörka och anpassade för att de ska kunna röra sig i dem." Gissa vad jag hade fått fel på? Nej fel! Jag hade fått fel för kläder, vad fan ska man skriva istället? Har ju inte så mycket alternativ än kläder?  Innehållet var perfekt och jättebra fast språket drog ner lite på betyget. Haha, inte så lite heller eller? Sen prata hon på om Thailand och att jag förhoppningsvis fick med mig häftet inför nationella som man ska arbeta med innan provet.

Vi hade även en diskussion med en av våra lärare om vilka som är "invandrare". Men hon blev sur när man inte tyckte som henne. Sen avbröt hon hela tiden. Nej tack, då kvittar det att diskutera.


Ska dra till duschen nu, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0