En bra dag :)

Åhh jag är så glad!! Var hos läkaren idag och det var bra! Jag hade äntligen normal rörelse i nacken! Så han behövde inte knäcka nått och inget återbesök uppskrivet. Men om det fall tillbaka skulle jag ringa direkt. Sen har jag även fått rörelser som jag ska göra dagligen. Men så gött att det fixat till sig!

Idag har jag även fått besked att jag kan vara på Möllan andra perioden av praktiken. Så nu blir det mini-kids i 8 veckor. Fast måste ju jobba tre dagar antingen på sportlovet eller påsklovet. Tänkte att jag ska försöka göra de dagarna på sportlovet, så jag kan vara med vännerna så mycket som möjligt på lovet innan jag åker. Längtar verkligen bort från allt grått här. Regnar ju bara hela tiden!

Mina sysslor som jag skrev upp att göra har jag faktiskt gjort. Inte riktigt alla men de absolut viktigaste(tar in listan igen för att visa:
praktiken
ringa om kontaktpersonböset

ringa min nästa praktikplats
ringa till laserdomet för att fråga hur många man kan vara totalt
(okej, jag ringde inte. Men det finns en hemsida som det står på, Tove informera mig. Man kunde vara max 16 personer)
ringa biblioteket om att jag vill låna om min bok
börja me
d projektarbetet ( Kan inte riktigt säga att jag gjorde det, börja läsa igenom det jag skrivit hittills. Men sluta och börja göra något annat efter halva. haha
måla det gula på tavlan

Vad har hänt idag då? Jag har ju varit på praktiken och hos läkaren. Men jag har även lagat mat idag! Champinjonsoppa, mumma. Men fan va mättande de är, hehe. Och den blev mycket bättre idag än när jag och Tove gjorde den första gången. Men övning ger färdighet som man brukar säga. Innan jag leka kock så var jag i affären och ringde praktikplatsen. Och nu så skriver jag här, utan att någon påminner mig att jag ska skriva någongång! Jag har varit förjävla duktig idag!!


Ska nog börja läsa en av mina nya böcker idag också. Tror att jag inte orkar läsa klart "Cathys bok" den som jag låna av Linda. Den är inget rolig. Jag gillar att skratta när jag läser. "Underbar och älskad av alla" var rolig. Rekommenderas!
Det svåraste är bara att välja bland de nya, fick ju en hel del nya i julklapp.

Måste säga att min förra rubrik drog många läsare! haha

Men nu orkar jag inte skriva längre.
Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good for you :D

2008-01-17 @ 10:26:02
Postat av: Anonym

D va Linda föresten haha:P

2008-01-17 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0