Det här var en dålig rubrik.


Oxen (21/4-21/5)

"Årets tema: Stabilitet
Det här året snickrar du på din trygghet, både den materiella och känslomässiga. Finns det lösa trådar någonstans knyter du ihop dem hårt, eller sparkar ut dem för gott!

Kärlek: Det ser kanske romantiskt värre ut kring ditt tecken, men under ytan är du snarare en slug förhandlare än en förälskad tok. Du vet hur du ska få din vilja fram.


Pengar: Du har tumme med Jupiter och pengarna flyter in regelbundet. Spel och investeringar lönar sig dock bäst under våren.


Se upp för: Att slarva med hälsan." Från expressen



YES!! Så blir mitt 2008 verkar som att det blir otroligt bra år. Och det stämmer ungefär lika mycket som att snögubbar inte smälter när det är sommar på vissa punkter.


"Det här året snickrar du på din trygghet..."
Jag skulle behöva jobba på min trygghet och det skulle vara skitbra om jag gjorde. Upp till bevis om det kommer att hända.


"Det ser kanske romantiskt värre ut kring ditt tecken..."
Är det bra eller dåligt? Hmm, kan ju knappast bli värre än det är nu iaf, eftersom det inte finns något.


"...under ytan är du snarare en slug förhandlare än en förälskad tok"
haha, är det någon mer än jag som tycker att jag har mycket att se fram emot? "Nää, men i år kommer jag inte vara ett dugg förälskad men om man ska se från den ljusa sidan är jag en bra förhandlare så jag kommer få hur och vad jag vill ha, det bygger faktiskt upp det negativa." Det låter verkligen som jag va?


"Du vet hur du ska få din vilja fram"
Ja jo, det vet jag väl.


"...pengarna flyter in regelbundet."
Yeah right, har studiebidrag att leva på det första halvåret, sen är det dags för studenten. Ett sabbatsår på det, då lever verkligen ekonomin. Mina fickor kommer att vara fulla av pengar. "oj, tappa jag en femhundralapp? Äsch, den kan ligga kvar, jag orkar inte böja mig ner och plocka upp den"


Äsch, det viktigaste är ju att vara positiv!



Jag firade det nya året med vänner :)

Jag åt middag hos Jonas och Fia. Pettersson, Asp, Teresia och Persson var där också. Sen kom Tove, Oscar, Linda, Hanna. Och även efter en stund kom Karl, Christian och Steven med några andra. Sluta med att vi var ungefär 15-20st i Jonas och Fias lilla krypin. Blev riktigt varmt efter ett tag där inne. Vid tolvslaget gick vi ner till torget. Vi gick till Stevens studentkorridor. Och efter det till Jonas och Fia igen. Gick och la oss vid halv 5.


Idag vakna jag vid 12,20. Jag, Asp, Jonas och Fia har kollat på film och käkat pizza. Blev lite Wii spelande också.


Men nyåret har varit bra än så länge iaf.

Nu är det 6 dagar kvar till skolan börjar igen.

Kommer inte ta på mig någon mer dag/kväll att jobba. Utan jag ska se till att börja arbeta med mitt projektarbete!! Ska även rita klart konturerna till min tavla med blyerts. Ska åka till Varnhem med mormor och morfar för att köpa färg till tavlan och efter det blir det väl att börja måla den.


Nu får ni va nöjda med inlägget ;)


Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0