Walking By Myself

Jaha, då har mer än halva lovet gått. Varit sjuk alla dagar förutom igår. Jäkla roligt. Jag som aldrig är sjuk annars.
Men i förrgår tog jag mig ut lite iaf, jag drog till Jimmy och johanna. Fredrik var där också. Vi kolla på tv och spela kort. Jag vann inte en enda jäkla gång. Otur, kom hem vid 2, skulle upp några timmar senare, vilken gick väldigt segt måste jag säga! Jag försov mig och drog iväg med bilen så jag kom i tid. Johanna jobba på dagiset så hon och jag hade görkul :) Jag "lärde" även ett barn att säga fräääänt! "Säg till din mamma: Vad fränt hår du har idag!" sen när hon kom och hämta honom "Vilket fluffigt hår du har mamma!" Hon har spikrakt ;P

Efter vi hade slutat drog jag, Johanna, Jimmy, Fredrik för att kolla på bio. Det blev Cloverfield. Det var annorlunda, måste säga vilken superkamera han måste haft ;)
Efter bion drog vi hem till Johanna och Jimmy. Vi spela tecknet och hollywood. Roligt :) Även om vissa är lite väl tävlingsinriktad :P

Idag är det alla hjärtansdag, eftersom jag har så jäkla många beundrare som vill gå ut med mig, har jag gjort det rättvist och är med min vän Linda istället! Men det är inte alls fel att vara med Linda idag! Vi har varit med kompisar sen 3:an. Hon och jag tog följe till Mölltorpsskolan varje dag och på så sätt fick jag en underbar kompis :)


Men nu plingar hon på dörren. Så det är bäst att öppna för henne


Farväl

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tove

HAHAHA Fluffigt :D

2008-02-14 @ 14:16:47
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: linda

i`m the champ:D

2008-02-15 @ 12:47:44
Postat av: Emelie

Oja, klart ;)

2008-02-15 @ 19:16:04
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0