Undra hur mycket felstavning och grammatikfel det är i detta inlägg ;)

Då var det februari! Vet inte riktigt vart januari tog vägen riktigt :S

Men kom precis hem från Jimmy iaf, blev att titta på RatRace och sen blev jag lite taxi :P

Imorgon ska jag till Tove på dagen och sen blir det bowling. Fan vad jag ska vinna! Visst, jag brukar vinna men nu menar jag verkligen VINNA och stort ska det va också!
Imorgon kommer äntligen den gröna bilen hem igen. Har riktigt saknat den, kallt att gå till bussen på morgonen. haha ;) Och sen ska jag påminna Jonas och Fia om att de absolut inte får glömma min ipod. Den har bott där i veckan ;) Hoppas bara inte de har bytt låt!

Jag har funderat på vilka det är som läser min blogg egentligen. Antar att Jonas, Fia, Tove, Linda och Malin som läser. Har jag rätt? haha

Jag har ju berättat några av mina drömmar här, brukar ju drömma minst 1 dröm varje natt som jag kommer ihåg. Inatt hände det otroligt mycket i mina drömmar. Jag skällde på någon ande i Jonas gamla rum (han satt tydligen i den gröna fotöljen som det låg en filt över) Och helt plötsligt ser jag att det rör sig under filten så jag rycker undan filten. Och under den finns en giftig igelkott som finns i Australien. Den sätter sig fast på min fot, så jag ska springa ut och ropar på mamma och pappa att de absolut inte får komma eftersom den var giftig. Och ut springer jag på parkeringen och försöker ta loss den med en pinne (vilket jag får efter ett tag) men efter det ville jag döda den eftersom den var ju giftig. Men den har gått upp på grannens tomt så jag tänkte att om jag petar på den så vänder den sig om. Det var bara det att när jag peta på den hoppa den på mig, så jag brottas med en igelkott (den var ganska stor, inte som svenska igelkottar precis) men jag lyckas få bort den och döda den. Sen springer jag in till mamma och pappa och ropar att jag måste åka till KSS eftersom jag behöver få serum. Och mitt ben hade börjat somna bort. Så då åkte vi iväg. Sen var jag frisk och var hos Tove (kärnfamiljen Ahlander snackar vi om då), och jag var så glad att jag hade blivit frisk. Sen skulle de åka iväg (jag + hennes familj) Jag skulle bara upp till Toves rum och hämta något, men då hade pappan glömt vem jag var och beslutade att de skulle åka utan mig. Så de gjorde de. Sen så snodde jag en bil och åkte race med den till Mölltorp (är inte 49 vi snackar om nu utan var en som man åker om man kör runt Kyrksjön). Sen kommer jag hem, men jag vågar inte gå in för de var tydligen arga på mig. Sen så gömmer jag mig och jag ser att min mamma håller i sin nya bebis.
Det var väl det viktiga i drömmen ungefär. HAHA, jävla knäppa drömmar. Sen när jag vakna upptäckte jag att allt jag hade i närheten av min fotdel var helt omkringsparkat i hela rummet. Var väl när jag skulle sparka av igelkotten från foten, haha.

Nu ska jag gå och sova. Ska befinna mig hos Tove om exakt 10 timmar och 59 minuter!

Adjökens!


Kommentarer
Postat av: Fiun

Jag läser. :E Jag har faktiskt packat ner dina saker i din kasse redan. Bra va? :D

2008-02-02 @ 10:08:19
URL: http://fiun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Saker? :O
Har jag saker hos er. Trodde jag bara hade ipoden där. haha. Där ser man :P

2008-02-02 @ 10:42:41
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Malin

Jag läser!! Är typ besatt av dig Emilieo, akta så jag
inte utvecklas till en stalker som snor dina sopor..

2008-02-02 @ 12:16:13
URL: http://2008bymalin.blogspot.com
Postat av: Toman

jag kollar in här lite då och då jag också faktiskt :P

2008-02-03 @ 01:00:56
URL: http://paperbacknovel.blogg.se
Postat av: Emelie

haha okej :D
Jag kan ta med mina sopor till skolan istället, så slipper du åka till Mölltorp ;)

2008-02-03 @ 01:48:07
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Tove

ja jag läser, och kommenterar.
Du hade ju rätt dock, du vann stort över oss på bowlingen :/ iaf mig.

2008-02-03 @ 13:16:36
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

Jajemen, jag är bäst :D

2008-02-03 @ 14:53:22
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0