Torsdagskväll

I skolan idag var det "dagen efter gymnasiet". Det var massor med högskolor som stod vid bås och gjorde reklam. Och sedan fick man gå på föreläsningar om jobb/utbildningar som man var intresserad av.

Det var intressant, och det fick mig verkligen att tänka. Kan säga att Skövde har fått något att slåss om. Jag blev intresserad av lärarutbildningen i Karlstad. Fördelen är att den lärarutbildningen har ett gott rykte om sig och skulle vara skönt att komma härifrån. Men om jag väljer Skövde behöver jag inte ta något studielån och det skulle också vara jävligt gött. Men då får jag bo hemma så jäkla länge. Men jag har ju iaf ett tag på mig att bestämma mig.

Men jag vill på öppet hus på Karlstads universitetet, den 8 mars. Snälla Tove följ med! Någon annan som vill hänga på också?

Jag har historiaprov imorgon, vet inte riktigt hur det kommer gå. Jag kan kungalängden utantill men det andra har jag bara läst igenom en gång, haha. Hoppas att det är ett jäkligt lätt prov han har gjort.

Imorgon får jag nog tillbaka samhällsprovet också. hehe, får se hur det gick! Men det kändes bra när jag skrev det iaf. Men man vet ju aldrig. Brukar ju va så att när det känns bra går det sådär. Det är konstigt. Jag brukar alltid tro att det går dåligt men när jag får tillbaka har det gått kanon. Jag skriver säkert imorgon eller på lördag hur det gick.

Imorgon efter skolan ska Tove följa med mig hem, kul :) Vi ska ha så-ska-det-låta-afton. Det är ju säsongstart imorgon, haha. Ja vi gillar att titta på det jag och Tove :D
På lördag ska jag in till min bror och Fia. De ska äntligen få tillbaka sitt Wii, hehe. Sen ska de utnyttja mig med att åka och handla eftersom jag åker bil.

Orkar inte skriva mer
Adjöken


När jag skulle posta förut hade inte hela sidan kommit upp så när jag skrivit klart kunde jag inte spara det ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

vi blev ju några fler på så ska det låta kvällen ;)

2008-03-01 @ 23:35:37
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0