Tisdag

Jag sitter här och ser på andra avenyn, ligger många avsnitt efter.Jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg.

I helgen som gick. I fredags var jag med Linda. Vi kolla på: Charlie and the chocolate factory, Juno och Bee movie.
I lördags var det dags för fest. Förfest hos Hanna, vi åkte in med 20,30 bussen, men eftersom det var för tidigt att gå till krogen så bar det av till Jonas. Efter ett tag så drog vi till krikelin. Var väl inte så jätte mycket folk där. Men kvällen var rolig. Tove var jäkligt onyker så jag och Linda fick ta hand om henne (kan säga såhär: hon blev utslängd från krogen). Några var hungriga så vi drog ner till eurobaugette. Efter det drog vi till busstationen eftersom Tove vägra stå still. Väl vid busstationen så blev Asp akut kissenödig och skulle pissa innan han gick in. Jag, Tove, Linda och Teresia gick in och vänta på honom, men han kommer aldrig. Och dagen efter fick vi veta att han hade ställt sig precis vid poliserna så de tog honom. Han fick spendera sin natt i fyllecell. Men det positiva är ju att han slapp böter! Men kvällen var rolig :)

Jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag slänger in nått frågebös, läs om ni vill. Farväl

  1. Hur gammal är du om 5 år?
    Blir 24

    2. Vem tillbringade du två timmar med idag?
    Barnen och personalen på praktiken

    3. Hur lång är du?
    167

    4. Vilken är den senaste filmen du sett?
    se upp för dårarna, tror jag

    5. Vem ringde du senast?
    Jonas

    6. Vem ringde senast dig?
    Sofia

    7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
    "Gött, du kommer va jätte brun. E de den 13 juni du tar studenten?"

    8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
    Beror på vad man vill

    9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
    Gifta sen 25 år

    10. När såg du senast din mamma?
    1 minut sen

    11. Vilken ögonfärg har du?
    Blågrön

    12. När vaknade du idag?
    07,25

    13. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
    Ingen aning, förhoppningsvis är jag utbildad lärare och har en kille :P

    14. Vad skrämde dig om natten som barn?
    Att en viss person skulle göra inbrott

    15. Vad fick dig verkligen att skratta sist?
    Att asp fick sitta i fyllecell

    16. Hur stor är din säng?
    105

    17. Har du stationär eller bärbar dator?
    stationär

    18. Sover du med eller utan kläder på dig?
    naken

    19. Hur många kuddar har du i sängen?
    2

    20. Hur många landskap har du bott i?
    Där jag bor nu

    21. Vilka städer har du bott i?
    Mölltorp

    22. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
    strumpor

    23. Är du social?
    Ja

    24. Vilken är din favoritglass?
    Daim

    25. Vilken är din favoritefterrätt?
    Vet inte :/

    26. Tycker du om kinamat?
    Jora

    27. Tycker du om kaffe?
    Nej

    28. Sover du på någon särskild sida?
    mot väggen

    29. Kan du spela poker?
    nja, sådär

    30. Tycker du om att mysa/kela?
    Jora

    31. Är du en beroendemänniska?
    av människor

    32. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
    Nej, men känner några som fyller runt de datumet

    33. Vill du ha barn?
    Ja

    34. Kan du några andra språk än svenska?
    Engelska och tyska

    35. Har du någonsin åkt ambulans?
    Nej

    36. Föredrar du havet eller en bassäng?
    Jag vet inte, sjön ;)

    37. Vad spenderar du helst pengar på?
    Nöjen

    38. Äger du dyrbara smycken?
    Nej inte speciellt

    39. Vilket är ditt favoritprogram på Tv:n?
    desperate housewives

    40. Kan du rulla med tungan?
    Ja

    41. Vem är den roligaste människan du känner?
    Vet inte, har mina favoriter ;)

    42. Sover du med gosedjur?
    Nej

    43. Vad har du för ringsignal?
    walk idiot walk

    44. Har du kvar klädesplagg från när du var liten?
    Jag vet inte faktiskt

    45. Vad har du närmast dig som är rött?
    En penna

    46. Flirtar du mycket?
    Vet inte

    47. Kan du byta olja på bilen?
    Jag kan fylla på :P

    48. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
    Nej

    49. Vilken var den senaste boken du läste?
    "Charlie and the Chocolate Factory"(i engelskan)
    annars var det "knappt lovlig"

    50. Läser du dagstidningen?
    Nja, serierna i SLA

    51. Prenumererar du på någon tidning?
    Story

    52. Dansar du i bilen?
    Nja, inte direkt, haha

    53. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
    P 3

    54. När var du i kyrkan senast?
    Gamlamorfars begravning 27 december om jag inte minns fel

    55. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
    Terje (musikläraren i 9:an)

Kommentarer
Postat av: Tove

knappt lovlig? huh?

2008-02-20 @ 18:09:39
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

ja, det var boken som jag har läst som hette så.

2008-02-20 @ 18:36:09
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0