Sweet memories will last a long time

Igår var det alla hjärtansdag som jag tillbriga med Linda som jag skrev igår. Det var en bra dag :) Full med skratt!
Vi kom på att hanna måste ha en present, så vi satte igång och göra en. Sen drog vi till Karlsborg för att kolla på handbollsderby mellan karlsborg-Hjo. Karlsborg vann, gött de. Efter matchen blev det kina mat, för att sedan bege oss hem till mig igen. Vi höll på lite med Hannas present. Sen vid 1 åkte linda hem.

Idag har jag läst ut engelskaboken, Charlie and the chocolate factory. Nu är det bara recention på boken som ska skrivas. Men det har jag tills på torsdag att göra så det blir nog bra. Ska snart hem till Linda. Vi måste göra klart hannas present idag. Sen har vi bestämt att vi ska se på två filmer, vi får inte lägga oss förrens de är slut! Jag funderar på att ta med en madrass härifrån, för deras är inget skön den är så mjuk så man känner golvet igenom, när man vaknar känner man sig helt mörbultad (dvs punkterade lungor, bruten rygg, någon som har trampat på en ett flertal gånger m.m.)  ;D
På nätterna när jag sover får de flesta uppleva konstiga saker. Vissa kan få en ganska stor utskällning, ibland ylar jag, pratar, skriker, jag sitter skrädare, öppna ögon, står upp, ect. När jag och mamma var utomlands vakna hon av att jag bara satt och stirra på henne i flera minuter, nästa natt satt jag och stirra ut genom ett fönster.
De flesta i min familj brukar berätta att om de går förbi mitt rum på natten att de hör att jag ligger och svär massor på mitt rum. Haha, ja jag är dum i huvudet!

Funderar på om jag skulle kolla lite vad jag behöver ta med mig. Det kan inte vara så mycket, jag är ingen människa som behöver ha något att välja mellan direkt.

Åhå, nu fick jag veta att jag ska få sova på en skön luftmadrass. Här behövs ingen extra madrass inte! Yes, äntligen har de skaffat sig en bra madrass!

Imorgonkväll bär det av till Hanna som har inflyttningsfest/födelsedagsfest. Fast det blir dock bara förfest där. Drar in till Skövde senare på kvällen. Kan tänka mig att det är krikelin som väntar där. Så se så alla mina beundrare, nu har ni er chans att gå dit!

Ska plocka ihop lite grejer nu. Farväl, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tove

men en alla hjärtansdag med linda verkar inte fel ;)

2008-02-20 @ 18:06:31
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

Nej, det var det inte heller ;P

2008-02-20 @ 18:35:08
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0