Isolerad

Jag är fortfarande inte frisk. Kommer inte kunna vara på praktiken varken imorgon eller på tisdag.  Så kommer antadligen få ta igen de dagarna på påsklovet. Jag som vill vara med vännerna hela den veckan. Dumma mage som aldrig blir frisk.
Men jag har ju iaf fått låna Nitendo Wii av min bror :) Snällt, har jag något att sysselsätta mig med iaf
Annars idag har jag fått 3 sysslor att göra av mamma. Efter jag gjort de så har jag och mamma kollat på två filmer. Och nu sitter jag här.

Föresten är min nya lampa uppe på väggen nu :)

Ett kort inlägg av mig.
Adjö!


Kommentarer
Postat av: Tove

du har ju iaf nått att göra, haha:P

2008-02-10 @ 17:57:50
URL: http://toveahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0