In your head

Jag kolla på "Den bästa av mödrar" idag(svt 2 sände den), jag har sett den förut. Jag kan säga att jag tycker faktiskt om den. Den är fin. "Han ger och han tar. Han tar men han ger också". Visst kanske lite segt ibland. Förra gången jag såg den kommer jag ihåg att jag grät men visste inte vart i filmen, men jag tror jag fatta vart jag börja gråta förra gången, eftersom jag börja storböla denna gången med, haha. Men att man börjar gråta betyder det ju att filmen har gripit tag i en och jag brukar alltid tycka om filmer jag gråter av. (Okej, den gången jag grät till Lilo och Sticht gilts inte!) Slut tjafsat om detta.

Det är fan inte lätt att vara genomtät i näsan så man måste andas genom munnen och samtidigt ha bettskena. Kan avslöja att så mycket saliv jag har producerat inatt skulle jag kunnat ha ett vattenkraft i munnen. Synd bara att det fanns en läcka! haha ;P

Idag har jag varit i Skövde. Jag hitta massor med bra saker! Urbra! Fast mot slutet var jag bra trött eftersom jag vakna kraftigt förkyld. Jag har gått runt med näsdukar hela tiden. Och efter någon timme trodde vi alla att jag hade feber. Men hemma hos mormor och morfar fick jag massa roliga prylar (mormor är nybliven pensioner och håller på och röjer hemma)! Fick ett spel som jag har velat haft sen jag spela det när jag gick på fritids. Sen fick jag mammas gamla "Skipper" det är Barbie dolls little sister (haha). När mormor kom bärandes på lådan mindes jag direkt att jag ofta satt och lekte med den när jag var mindre. Hade faktiskt glömt bort den!

image4


Mamma ska prata med vårdcentralen på måndag om vaccinering. Så att jag kommer iväg på det! Sen på onsdag ska hon ringa läkaren efter som jag tydligen ska till läkaren även om hon får släpa mig in. Men samtidigt kanske det är det bästa. Men jag ska fasen i ha luftvägsinfektion. Hoppas att jag INTE har det, för då blir jag fan arg. Nån annan jäkel(som jag inte känner) kan få det. Okej, det var själviskt med jag håller kvar vid det! Jag ska inte ha det!

Jag är sugen på en hemmafest. Det var länge sen det var någon. Skulle vara rilogt om hela det gamla "gänget" var samlat. Synd bara att så många flyttat :/ Vi hade ju jäkla roligt ihop! haha, många fina minnen finns det!
Fixa en hemmafest någon!

Adjö!


Kommentarer
Postat av: emlajs

luftvägsklamydia is out to get yooou! eller nä :)
varflr heter han stich, förresten? :o

2008-02-24 @ 20:38:35
Postat av: Emelie

Jag har faktiskt ingen aning! För att Lilo döpte honom till det ;)

2008-02-24 @ 20:52:10
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Tove

vad var det för spel du fick då?

2008-02-24 @ 21:56:33
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

Du kan få se på fredag :P

2008-02-24 @ 23:33:57
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0