Hes the Greatest Dancer

Då var det söndag igen. Som vanligt på söndagar (alla andra dagar också iosf) så tjatar mamma och pappa att jag ska städa mitt rum. Så jag har städat lite. Sitter just nu och lyssnar på "absolute disco classics" (från 2002) Något Jimmy hade laddat ner som jag har tagit från honom. Men visst piggar det upp en.

"I'm so excited, and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it
I'm so excited, and I just can't hide it
And I know, I know, I know, I know
I know I want you, want you"


Visst, pappa blev ganska putt när jag hade på så högt (eftersom jag skulle till köket och göra frukost) att han inte kunnde höra tvn (han kolla på let's dance och löste soduko). Men jag tror pappa ändå tycker om när jag lyssnar på musik man kan dansa till, för jag har kommit på honom ett antal gånger när han dansar till det (speciellt CandyMan), haha. Det är ursnygg dans på han ;)

"I don't want to lose you, this good thing
that I got 'cause if I do
I will surely,
surely lose a lot.
'Cause your love is better
than any love I know.
It's like thunder ... lightning,
the way you love me is frightening.
You better knock, knock on wood, baby.
Ooh, baby, ooh ooh ooh ooh ooh...ooh"


Igår på dagen var jag med Tove, vi baka kladdkaka och hyrde film. Sen kom Linda och vi drog till Hanna. Vi gjorde kluriga grejer och sen var det dags för två timmar bowling. De festa till det med "sportdryck" medans jag som var chafför förblev nykter. Sedan bestämde de sig för att efter skulle vi ha efterfest hos Hanna. Hanna gick iväg och ringde och det blev hennes tur på bowlingen.
Jag gick fram till henne: "Ska jag köra åt dig eller?"
"nja, jag kommer strax!"
"Men jag lovar att jag sätter en strike åt dig!"
"Okej, kör på!"
Sagt och gjort, en strike blev det. haha
Men även om de andra hade drack sportdryck så vann jag stort! Efter bowlingen beställde vi pizza på Milan. Tog med den till Hanna. Sen efter ett tag börja vi spela TP (disneyutgåvan). Oyeah, jag vann på det också!
Vad ska jag säga? Tur i spel, otur i kärlek. Jo tack för den Gud! ;P
Det snöa jäkligt mycket igår också. Och sen blev det kallt.  Var som en isbana i hela Tibro (eftersom de hade varken saltat eller lagt på sand). Och jag hade det röda bilen så jag gled omkring som fan när man körde(jag körde lugnt kan jag tillägga). I rondellen in till Hanna var jag nära att köra in i refugen (jag höll inte mer än 10 km/h). Oja, den röda bilen är säker!

När jag har skrivit klart det här ska jag iväg och måla. Tänkte slänga upp en bild på tavlan sen, eftersom jag pratar om den ganska mycket. Men vet inte om jag slänger upp den här eller på min bilddagbok. Eller kanske båda. Jag får se ;)

Adjös!

Kommentarer
Postat av: Fiun

Haha, din pappa är knas :D

2008-02-03 @ 16:10:18
URL: http://fiun.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, jo tack för den informationen ;)

2008-02-03 @ 17:11:46
URL: http://quartz.blogg.se
Postat av: Tove

det var lite kul när vi sladdade i rondellen^^

2008-02-03 @ 21:28:51
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: Emelie

haha det var lite lustigt kanske ;)

2008-02-03 @ 23:04:00
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0