Drömde om dig inatt ;)

Då har den sjätte tisdagen gått, nu är det bara 46 stycken kvar på detta året. Det är ju inte vilken tisdag som helst idag heller utan det är ju semlansdag. Jag är inte så förtjust i semlor. Men jag och Tove åt en iaf :)

Tidigare idag har jag varit på praktiken, känns bättre denna veckan, är inte lika trött nu som förra veckan iaf. Fast förra veckan varjag extremt trött, låg helt utmattad hela dagen efter praktiken. Men det blir nog tidig vaggning för mig idag! Det måste bli det!

Jag tänkte skicka in ett bidrag till tävlingen på bilddagboken. Om jag orkar ta mig tid att bygga nått med knäckebröd. Vore roligt. Men kommer antadligen bli så att jag inte kommer bygga något=ingen tävlig.
Jag säger inte att det kommer blir så, men om jag känner mig själv så ser det inte ljust ut.

Kan inte sitta längre här. Mina ögon sticker för att jag är trött. Nu blir det borsta tänder, bettskenan och sedan läsa boken i engelskan. Eller jag kanske ska ta en ny bok som jag har hemma? En tunn borde jag ju hinna innan. Eller?
Tänk om jag läser ut engelskaboken snabbt, då kan jag ju inte börja med en ny eftersom mitt minne tycks tränga ut den boken jag läst innan. Men vad händer om jag inte hinner läsa ut båda, jag kan ju inte sluta läsa den första boken bara för att jag ska hinna läsa den andra boken. Ahh, men jag chansar nog på att jag hinner en bok emellan, kom på att det är ganska lång tid kvar och den engelska är lättläst.

Farväl!


Kommentarer
Postat av: Tove

det är ju jätte gott med semlor! du är konstig sominte gillar de:P och Eva var snel och köpte :E

2008-02-06 @ 11:19:36
URL: http://toveahlander.blogg.se
Postat av: emlajs

du har stora bokproblem du, emelie olsson!

2008-02-07 @ 22:47:07
Postat av: Emelie

haha jao :P
Men jag läste inte sen ändå. Kunde inte bestäma mig vilken jag skulle läsa. haha

2008-02-08 @ 14:06:17
URL: http://quartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0