Torsdag - pain in my back

Imorse vakna jag när mamma och pappa var uppe. Mamma öppnade dörren för att lämna något på mitt skrivbord så jag började prata med henne samtalet gick väl ungefär såhär: "jag har ont i ryggen, vad tycker du att jag ska göra om de ringer? Stå ut eller ligga kvar?"
"Gå upp och se hur det är, du kan ju testa.!"

Men jag blev inte inringd som tur är. För nu har jag förbannat ont i ryggen. Självklart har jag fått ryggskott! Så jävla nice! Bara hoppas att det går över tills nästa vecka eftersom jag har fått jobb måndag-fredag.
Så om ni ser någon som går som hon har skitit på sig, då är det bara jag som har ont i ryggen, men kommer nog hålla mig jäkligt mycket inne. Någon som vill massera? Det värsta är ju att det gör ont när jag går, det gör ont när jag sitter och det gör ont när jag ligger. Hmm, det är bara välja och vraka miss Olsson!

Kommentarer
Postat av: Fia

Poor miss Olsson :(

2008-12-18 @ 10:40:55
URL: http://fiun.bloggproffs.se/
Postat av: emelie

hade du varit i dessa trakter hade du fått låna jocke, hans mamma är utbildad massör och hon har lärt jocke hur man gör :P

2008-12-18 @ 13:36:45
Postat av: Emelie (Quartz)

haha ja jag vet, jag skulle ligga en stund nu på dagen men när jag skulle upp tog det 5 minuter typ, haha. Fy fan



Tack Engel föresten, du har tur du. Gött för Jocke! haha

2008-12-18 @ 14:47:29
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0