Torsdag - juldagen

Då är julafton över. Var en bra kväll :) Dagen var jag på demensen så var ju mindre roligt. Men fick jätte bra julklappar och bra stämning, så blev en bra kväll :) hihi. Jag såg fram emot en sovmorgon eftersom jag jobbat dag sen i måndags och inte sovit bra sen i torsdags. Men klockan 07,55 ringde hemtelefonen(dumt) men  ingen svara. Sen ringde min mobil men jag hade den i storarummet så mamma kom gående med den. Det var hemvården som ville att jag skulle byta så jag jobba dag istället för kväll eftersom det var kris på jobbet. Usch vill verkligen inte men jag sa att jag kunde för att ställa upp. Svårt att få in på julen. Så jag har varit kanontrött hela dagen, men har varit väldigt lugnt idag, eftersom de inte lägger något städ på juldagarna och sen är många anhöringa hemma på besök/vårdtagare åker hem så det har varit så lugnt så lugnt. Jag fick för en gångs skull vara i Mölltorp och åka, hehe.

Nu så är det snart mat och lite senare kommer Linda. Jag försöker även få folket här hemma att spela spel, men vi får se hur det kommer att gå, hehe, men hoppas kan man ju alltid göra :)

Resterande veckan är uppbokad. Imorgon är det jobb på kvällen, lördag är det jobb 7-11 och sedan ska jag vara kontaktperson och sen blir det eventuellt mini-julafton med kompisar, på söndag är det jobb 7-11 och sedan bär det av till Göteborg för att gå till Ferdinand får se om det är öppet i några äffärer så kanske det blir lite mellandagsrea.

MAT!


Kommentarer
Postat av: emelie

jag börjat bli riktigt sjuk, så jag vet inte om jag orkar ta mig till suntetorp :P då får ni hemskt gärna komma hit istället haha. om jag är friskare tills nästa vecka ska jag och jocke också till göteborg! på måndag tror vi, var det då som ni skulle åka dit med?

2008-12-26 @ 13:54:01
Postat av: Emelie

Jaha okej, men då får du säga det till Linda isf ;) hihi. Mig spelar det ingen roll var vi är iaf ;P och skrivett sms imorgon och säg hur det blir ;) Jag jobbar hela dagen innan så :P Nej inte måndagen utan tisdagen blir det

2008-12-26 @ 22:29:50
URL: http://quartz.blogg.se/
Postat av: Linda

jag kan nog lungt säga att affärerna e öppna :P

2008-12-28 @ 17:06:41
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Emelie

hah ajo det är det nog men säkert sket tjockt med folk :P

2008-12-28 @ 22:47:10
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0