Tisdag - eller är det onsdag?

Irriterad på mig själv. Igår trodde jag att det var onsdag nästa dag, men så var ju inte fallet. Och sen idag trodde jag att det var onsdag vissa stunder. Och sen kom jag underfund med att det inte var det utan onsdag imorgon. Då kom jag att tänka på att jag ska till frisören 9,45. Men det var inte hellr fallet utan det ska jag onsdag NÄSTA vecka. Jag som tillochmed redan ställt klockan inför imorgon, haha.

Nu har iaf min mormor och morfar kommit hem från Thailand :) Helt sjukt att det redan gåt 10 veckor!! Känns som de åkte nyss. Men det var iaf roligt att prata med dom :) De hade haft det bra där som vanligt, dock var de lite missnöjda med sista veckan pga oroligheter hur de skulle komma hem, om de fick åka hem. Men det löste sig med att de fick två buissnies(stavning?) clas, utan extra kostnad, vilket de inte var helt missnöjda med :P
Usch jag vill med ut och åka! De berätta iaf att många frågat vart jag och mamma var :) Roligt att de kommer ihåg oss iaf :)  Usch jag vill med i april igen, men tyvärr så har jag inte råd med ett eget hotellrum eftersom pappa ville med i år.

Annars idag har jag jobbat kväll. Imorgon blir det att eventuellt åka till Skövde för att träffa mormor och morfar även hämta varor på slakteriet. Och sen ska jag vara kontaktperson där vi ska simma :) Härligt! Det är skönt att simma :)

Nu ska jag till korsordetsvärld ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0