Tisdag trodde jag men ONSDAG är det - var är min usb-sladd till ipoden? :O

Då är det en tisdagskväll som väntar, vet inte riktigt vad som sker. Antingen blir det en hemmakväll eller så blir det att spela kort. Jag har ingen aning om vad som är på tvn längre, var ju jäkligt många säsongsavslutningar förra veckan, alla program försvann :P Om jag inte har för mig fel så är det nu alla filmer på kvällarna börjar eftersom skolan har lov och kanske föräldrar har ledigt :P hehe Men film är ju inte fel det heller ;P
Just det ikväll är det dokumentären om han som blev gravid, den ska ses av mig!

Kollar lite aftonbladet. Här kan ni se vilka utbildningar som är mest lönsamt:  http://www.e24.se/pengar24/jobbkarriar/tipsikarriaren/artikel_948605.e24?service=slideshow
Sjukt, man borde värdesätta lärare mer! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är onsdag ;)

2008-12-17 @ 19:20:01
Postat av: emelie

ja det är förbannat dåligt hur lite värde människor sätter på lärare! hur mycket nytta gör en fastighetsmäklare för världen?

2008-12-18 @ 13:35:20
Postat av: Emelie (Quartz)

haha precis, det är knasigt det där :/

2008-12-18 @ 14:45:06
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0