Tisdag - Boîte a bobos

Tröött, massa trött! Bara inne på andra dagen. Jag har fått jobb på lördag och söndag också, dock bara 7-11 båda dagarna, men det är storhelg så får massa pengar :E Tackar man aldrig nej till! Gött! Det som känns lite surt då är att det inte blir något Göteborg. Men Fia ska vi ta Göteborg på måndag istället? :) För sen tycker jag att jag förtjänar lite julledig ^^ hihi

Ikväll kommer syrran hem, long time no see som Engel brukar säga! Så när jag kommer hem vid 16 så blir det till att städa lite mer och plocka upp julsakerna. Känns ju lite onödigt när jag inte är hemma, men blir ju finare för alla andra :P Annars så kommer jag få höra att det var tråkigt att jag inte satte upp och lite konstiga blickar. Och sen så fick jag ju en ny ängel av mormor för 2 veckor sen, jätte söt :) hihi

Igår efter jobbet var jag tvungen att släpa med mamma runt i Karlsborg eftersom jag hade några julklappar kvar att inhandla. Hitta alla i första butiken och även jag köpte en burk. Det var en fröjd för ögonen men en sorg för plånboken. Men man måste unna sig lite också :) hihi



Och sen efter det såg jag att mitt paket som jag beställt hade kommit så nu har jag alla paket, inslagna och påskrivna och... och. helt färdiga!!
Och sen bar det av till Linda efter dushning. Vi drog dock upp  till Karlsborg för att köpa lite till julbaket, eftersom det var heltslut på massor med varor i Mölltorp. Och det blev massor med pralinger till Linda. OCh jag gjorde också praliner, dock inte lika seriöst som Linda ^^ Och sen gjorde jag Rockyroad. Och jag vet inte hur många gånger jag klanta mig igår allså, jisses vad mycket skratt vi fick iaf. Och mycket bak blev det precis innan man skulle sova. Vilket gjorde att jag till och med drömmde om julbakning, haha.

Nej nu måste jag verkligen sluta, ska åka snart och har massor med annat att göra! HErregud, jag kommer komma försent snart. FY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0