Söndag - Its the most wondeful time

Jag ska snart bege mig ut i mörkets kalla vindar för att spela kort och se andra avenyn hos Jimmy. Fredrik ska också vara med. Johanna har maginflensa så hon får inte vara med ;)

Jag är trött efter helgens arbete. Jobbat dag(tors), kväll(fre), dag(lör) och även dag idag. Och eftersom jag inte är någon moronmänniska så tycker jag inte att mornar är något vidare för att jobba. Och jag hade tidig lunch idag (11-12) Jag tänkte att jag dock bara skulle ta en halvtimme(för att sluta en halvtimme tidigare) så jag gick 11.30 för att sedan bli hämtad 12,15. Jag hade råkat somna såklart, jag som bestämt att jag inte skulle sova eftersom jag inte hade mobilen med mig. Jaja, så det blev rast i 45 minuter istället så jag fick sluta i vanlig tid ändå. haha, klantigt!
Och det blev jobb på blåklinten istället för solhaga. Jag hade sett fram emot en dag med Ingrid för hon är jäkla skoj. Istället blev det en dag med B, en mindre rolig person och även den personen som jag tycker är så jäkla jobbig. Fy fan vilket bottennapp! Men nu ska jag inte vara sån, känner mig elak!

Julmusik :E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0