Måndag - tavlan

Mina damer och herrar min tavla är klar!! Jag tog mig äntligen tid till att göra klart den. Det har varit många avbrott i den därför det tagit så lång tid. Men jag vill ju måla när jag är sugen annars blir det inget bra. Jag hade bestämt mig idag så när jag sussa omkring i huset efter markeringstejp så hade vi ingen, nu när jag behövde. Men jag strunta i det och måla för hand i stället, det blev faktiskt inte så snett :)

Jag har inte tagit kort på den än, men jag kanske gör det en annan gång. Jag är nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhå redan :P

ja får ta en sväng förbi dej nån da :)

2008-12-11 @ 20:22:08
Postat av: Emelie (Quartz)

Hmm, är det Linda som skrivit eller?

2008-12-11 @ 21:53:48
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0